Tema: Re: reikia patarino del grindjuosciu tvirtinimo
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-13 13:42:56
nu kad bet kokiu atveju reik skirtingus grąžtus naudoti. plintusui medžio, sienai gelžbetonio.
tai dariau taip: pridedu plintusa prie sienos, pasižymiu kur gręžt, kad nesigautų kur ant laido,
tada ant taburetės pragręžiu skyles, uždedu plintusą, šiek tiek per tą pačia skylą sukteliu, kad
liktų ant sienos žymė. tada su kitu grąžtu pragrežiu skylę sienoj, įkalu kaištį, uždedu pluntusą, įsuku varžtus.