Tema: Re: Ciaupai su termostatu?
Autorius: Blinda
Data: 2009-06-22 10:11:40
Kadangi esu uzsidejes termoreguliatoriu, bet dar praktiskai neisbandziau,
nes boileris nepajungtas, kad kol negyvenu vanduo jam neputu, todel siaip
del smalsumo norejau praktiku pasiteirauti kaip ten vyksta: nustatai 38
laipsnius, o vandens "kelias" nuo boilerio sakykim labai labai ilgas ir
pradzioje vanduo atbegs saltas (is vamzdziu), tai kaip tas termostatas
reaguoja? Pradzioj nuleidzia saltaji ar uzssispyres laukia silto ir jo
nesulaukia, nes pilnas vamzdis salto :)?