Tema: Re: Ciaupai su termostatu?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-06-22 00:23:08
Gyvenu daugiabutyje
isivaizduok:
ateini su apsisikusiu vaiku (nu tarkim 0-2 m amziaus)
rankoje ir visa TAI reikia nuplauti, kadangi pas mumi i kt priemones vaikiai
reaguodavo nelab. maloniai
laikai vienoj rankoj vaika, o kita atsuki krana, tada reik pazet ar ne per
saltas/ne per siltas vanduo, penkiolika kartu pareguliuot kad butu ciki
piki, ba zinai kaip su vaikais.....
va tokiu atveju termostatinis yra jega.
Be to, kai pats eini po dusu irgi smagiau megautis dusu, nei reguliuot
krana, kai koks kaimynas ryte atsuka karsta vandeni ir del slegiu skirtumo
pas tave pradeda begt saltesnis nei noretum, ar pan....