Tema: Re: Ciaupai su termostatu?
Autorius: pjezo
Data: 2009-06-21 10:41:28
pritariu.
hansas pas mane jau groja penktus metus...
issisiepes ji naudoju ir manau kad savo kainos jis labai vertas...
tiesa siulymas uzsideti pries ivada i buta grubaus valymo filtrus (aka atstoinikas su sieteliu) didziasias siuksles sulaiko, na ir nepamirsti uzdeti tu smulkiu sieteliu kurie pas hansa komplekte buna- nes be ju galima greidati zudroszti hansa ir ansa tata nebegros...