Tema: Re: Ciaupai su termostatu?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-06-22 00:13:11
Goopas> kai panaudosi metus - pradesi isivaizduot, ypac kai turi vaiku ir
jiems sh plauni, tai kai nereikia aniolika kartu reguliuot kol pradeda begt
kas reikia, o kitoj rankoj laikai vaika kabanti ar pan...
be to pats esu kelis kart nusiplikines kitur... is iprocio, atsuki krana iki
galo ir pyst..... verdantis ant galvos... o namie viskas ok
Pas mane Hansgrohe jau ~2.5 metu bute. viskas ok. mokejau irgi gal palei 500
su laikikliu.
dar is normalesniu yra Oras maisytuvai.. Apie Damixa nieko negirdejau
isskyrus tai kad senukuose prezentacija kazkokia bus/buvo sia/kita
savaite...

P.s. kaip bebutu keista, bet virtuveje (jau 8 metai+) ir pries remonta
vonioje naudojau kazkokius italiskus maisytuvus papigiai, bet kol kas
veikia. vonios maisytuvas sekmingai dasibaigineja kaime pas uosvius jau pora
metu.... berods firma Fiore jei kam nos ka nors sako..... jokiu filtru
isskyrus defaultini pries skaitikli nenaudoju. (nu ir pries hansgrohe aisku
tuos kur priklauso komplekte tarp sienos ir maisytuvo)