Tema: Re: Ciaupai su termostatu?
Autorius: gopas
Data: 2009-06-22 00:19:29
tai klausiu, kur gyveni, kad tau reikia termostatinio maisytuvo? o ne ka
laikai vienoj ar kitoj rankoj. nesuprantu realiai
kas turi buti per sistema, kad svyruotu vandens temperatura +-10 laipsniu.

as dusu naudojuos bute ir sodyboj. tai man reikia pasukti viena arba du
kartus maisytuva per visa prausimasi.