Tema: Re: Kokio gamintojų kondicionierių pirkt?
Autorius: Sail
Data: 2021-03-18 13:34:09
Pas mane jis buvo tik idejinis vadovas, dare kiti du. Vienas is ju
naujas, tas ir junge laidus.

Siaip dideliu priekaistu tikrai nera, pakonsultavo kur turejau klausimu.

Tiesa izeminima pats dar dariau, nes be jo ta deze turi kazkoki
potenciala. Edmundas minejo, kad izeminimo reikia, pradzioj netikejau,
bet paskiau pats isitikinau.