Tema: Re: Kokio gamintojų kondicionierių pirkt?
Autorius: Kesha
Data: 2021-03-12 09:07:18
Lapinas wrote on 2021.03.10 :
> "Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message

> Galima plačiau? Yra ir toks, mačiau kai kas pasistatę. Kinas kinui nelygu,
> sako Hayer nusipirko GE buitinės technikos padalinį ir visiems tik į naudą.

Plačiau, tai kinietis, kuris gamina gal 50 proc. visų pasaulyje
naudojamų kondiškių ir pan. dalių, taip pat gamina ir su savo brandu
šilumos siurblius, kurių patikimumas labai aukštas.
Kaip suprantu Lietuvoje juos atstovauja Vilpra, ir nėra problemos su
servisu, kiek girdėjau gree servisistai taiso ir kitų gamitojų
kondiškes.
Plačiau turėtų Signalizacija gal ką pasakyti, nes aš tik šiaip, kai man
prireikė, tai ir pasidomėjau kas čia per žvėris ir iš kur pas jį kojos
dygsta :)