Tema: Re: Kokio gamintojų kondicionierių pirkt?
Autorius: Senis
Data: 2021-03-13 22:35:20
Turiu savo aplinkoje pažįstamų vieną šeimyną, kurie kondiku šildosi kaip pagrindiniu, nes centrinis jiem per daug kainuoja bo butas 150m2. Nu kiek lankiausi visai šilta, vaikai nesušalę, neserga :) Kondiko vidaus blokas stovi koridoriuje virš įėjimo durų iš laiptinės. Kambariai spindulinio išplanavimo, tai šiluma pasiskirsto kažkaip per atviras duris..

--

----Android NewsGroup Reader----