Tema: Re: Kokio gamintojų kondicionierių pirkt?
Autorius: Tomas
Data: 2021-03-10 15:26:04
as staciausi Gree pries 4 metus, dar keli kaimynai. Kazinau viskas veikia.
Zmogus kur daro, kazka vogravo, kad viduriai Panasonic. Nei daliu, nei
remonto nereikejo, bet tu Gree pardaveju xueva kuchia realiai, tai nzn ar
cia butu problema.
Kontakta turiu jei reikes

"Lapinas"  parašė naujienų news:s2ambv$cs5$1@news.i-klubas.lt...

Bletblet. O bent sakinį, kad pagrįsti savo teiginį, sunku parašyt?
Suprantu Signalyzacyja taip parašytų, tas lyg biški toj srity sukasi, nu bet
fotografas pystelna užtikrintu tonu ir jau man imt tikėt?