Tema: Re: Kokio gamintojų kondicionierių pirkt?
Autorius: valytojas
Data: 2021-03-15 19:55:42
medžiagos kiek gavos? ar po kondiko kaina pakišo?

Man rudenį siūle montavimas+medžiagos 300+200 eur, trasos ilgis tarp vidaus
ir lauko blokų ~1.5 m. Kilo minčių pačiam per pasikabint ir skylę išsipjaut,
o pasikviesti tik valcavimui, vakuumavimui ir paleidimui..

laukiam atsiliepimų ir kontaktų.

"Lapinas"  wrote in message news:s2o04d$ecg$1@news.i-klubas.lt...

"Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message
> Vasarai galvoju namo antrame aukšte įsirengti split`ą.
>
> Kokį gamintoją žiūrėti? Hitachi, Daikin, Panasonic?
>
> Kad aptarnavimas, sugedus detalių tiekimas būtų kuo mažiau probleminis ir
> kad nereiktų keist, nes "jau tokių nebegamina".

Pasiūlė kažkokį Cooper and Hunter. Sako zjbs, kitą savaitęs sumontuos.
Pasirinkau mažiausiai galingą.

Montavimas 200.