Tema: Re: rangos kainos
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-13 23:34:57
On 2021-01-12 23:32, MumZer wrote:
> jo, šitas geras, aš plintusus (koridoriui! nes visur kitur jau buvo
> prisukti) prisukau gal po 8 metų

Panašiai ar dar žiauriau pas mane. Irgi atidėjau vėliau, tai 11 metų jie
tiesiog suguldyti į vietas gulėjo :] Netyčia paspiri užsikabinęs,
nuskrenda kur nors, tai atneši atgal padedi į vietą :) Atseit, "na gal
čia dar kokius nors baldus statysiu, ar gal reiks papildomą interneto
kabelį klot, ar šiaip šiandien tingiu, rytoj prikalsiu..." :)

O praėjus 11-ai metų emigravau vos ne dešimtmečiui, tai ne iki plintusų
Lietuvoje buvo, paskui grįžęs ten nebegyvenau, tai istorijos finale po
25 metų tą butą nupirko naujas savininkas su tais pačiais neprikaltais
plintusais :]

Reik pasidomėt, ar jis tos pačios klaidos nedaro :)