Tema: Re: rangos kainos
Autorius: neratoblogo
Data: 2021-01-12 23:57:50
Gipso lubų nemontavau, tai gal dėl to triukšmo mažiau buvo.

Vamzdynai - 2 dienos triukšmo. Elektra 2 dienos triukšmo.
Įvairūs griovinėjimai - 3 dienos triukšmo. Lauko durų  + vidaus durų
montavimas - 2 dienos. Langų išmontavimas-montavimas - 2 dienos
triukšmo. Parketo šlifavimas - 2 dienos triukšmo.
Iš viso 14 triukšmingų dienų (ne vakarų:) per metus. IMHO iškenčiama.

Kaimynai nepensininkai. Bet prieš tai butą nuomavosi trys studentų
poros, tai manau, kad mano remontas kaimynams buvo tylesnis nei
studentiškas gyvenimas.

Po teisybei, kaimynė buvo atėjusi, bet ne dėl triukšmo, o dėl rūkymo.
Galvojo, kad mano darbininkai rūko. Bet, kadangi aš nerūkantis, tai teko
ieškoti kitų kaltininkų :) Mano įtarimas, kad pačios kaimynės sūnus
vonioje arba tualete rūkė, o kaltę man suvertė :)