Tema: Re: rangos kainos
Autorius: For example John Smith
Data: 2021-01-12 21:32:51
Dirba patys, chacholai, panašu, kad bičas statybos firmą kokią nors
turi. Paskaičiuota medžiagos, darbo laikas. Viskas įmanoma. Visiems
vietos po saule užtenka ir tiesiarankiams ir kreivarankiams.

https://www.youtube.com/channel/UCMb3YscxDOo7rgJ-AvrCXdw

Pasiieškokit ten kažkur yra kaip jo tėvas jachtas dvi pasistatė, vieną
pardavimui. panašu, kad pinigų turį, nemėto, bet mėgaujasi procesu kaip
influeceriai savo nuotraukomis instagrame. Rusiškai aišku. Bet žiūrėjau
pagreitintą ir angliškai, kaip šeima pasistatė namą. daug smagiau negu
koks šiuolaikinis "veiksmo" filmas politkeorektiškai, o iš tikrųjų
durnafilmis ir tiek.