Tema: Re: rangos kainos
Autorius: Sail
Data: 2021-01-12 14:11:24
Aš kaip tik visiems rekomenduoju nedaryti remonto, o pagyventi pusmetį.
Tada remontuoti kas nepatinka.

Dafiga susitaupys.

Pas mane vietom jau 20 metų kabo plikos lemputės, ir tai pats pigiausias
ir efektyviausias šviestuvas ever. Gal kitiems ir negražu, o aš senai
jau nematau ir man nuo to gyventi tikrai ne blogiau.

Nors yra kaifas tuos darbus dirbant, jei nėra didelio spaudimo darbo tempui.