Tema: Re: rangos kainos
Autorius: neratoblogo
Data: 2021-01-12 12:06:59
Mano pradinis planas irgi buvo nieko pačiam nedaryti.

Tiesiog klientas nutraukė labai pelningą projektą tuo metu, vos tik
nusipirkau remontuotiną butą. Du butai, dvi paskolos, o pajamos sumažėjo
trigubai. Remontuotis pačiam, man tuo metu, pasirodė visai nebloga
išeitis. Bet pajuodavęs buvau  :)

Turbūt pusę darbų pirmą kartą gyvenime dariau, o gavosi, sakyčiau pusę
velnio.