Tema: Re: Kuro briketai, aplink Vilniaus, kur?
Autorius: Sail
Data: 2021-01-07 09:28:56
Jei nuo židinio nesikemša, reiškia degini prabangiai, varai karštą dūmą
lauk. Gal ir neblogas variantas. Tada ir patys nusivalo gerai, jei
židinys bent kiek normalus.

Valymas iš apačios tai daugiau kosmetika savo nuraminimui. Visas šūdas
daugiausiai sėda šalčiausioj vietoj. Pas mane labiausiai priauga pati
indėklo viršūnė, nes ten šalčiausia. Jei paliktum viršuj pusmetrį
neaupšiltinto idėklo, pamatytum įdomiu dalykų.