Tema: Re: Kuro briketai, aplink Vilniaus, kur?
Autorius: Sail
Data: 2021-01-06 14:09:04
As taip jau metu 15 darau. Stogas skardinis, lauke slapia. Be napalmo
nelabai uzdegsi ka nors.

Abieju burzuikiu oro padavima uzsuku, atidarai atidarau alkunes pravala,
ikisu kartono i kamina ir padegu.

Kai kaiminas uzsidega, pagal trauka (o ir vidaus vaizda) reguliuoju oro
padavima. Galima su burzuikes durim, galima su pravalos kaisciu.

Isdega gal per 10 min, paskiau tik girdi byrant zemyn. Dumu lauke buna daug.

Rezultatas geras - issivalo gerai, ant stogo lipt nereikia.

Bet reik daryt su protu. Jei padegti, ir palikti burzuikes duris
atviras, kad oro gautu iki valios - taip daryt nereikia. Traukia kaminas
rimtai.