Tema: Re: Kuro briketai, aplink Vilniaus, kur?
Autorius: G.K.
Data: 2021-01-06 14:31:52
Kai aš kažkada kūrenau KK katilą, tai pas mane labiausiai byrėdavo
vasarą. Tik aš mesdavau ne patį krakmolą, bet bulvių lupenas.
Šiaip tai tvarkingai kūrenant kaminas nelabai apsivelia dervom. Visų
pirma patartina naudoti kiek galima sausesnes malkas. Antras svarbus
momentas yra leisti katilui gerai įkaisti ir tik tada pridaryti
sklendes. Jei sklendės uždaromos pakankamai neįkaitinus katilo, tada
malkos smilksta ir derva nusėda ant kamino sienelių.