Tema: Re: Kuro briketai, aplink Vilniaus, kur?
Autorius: spam
Data: 2021-01-06 09:42:00
bendrai info žinau, man įdomu real life patirtis. Tarkim kas pigiau? Ar
imti pigiausius ir suvartoti kiek daugiau, ar pirkti uosinius už
brangiai ir mažiau jų sudeginti? Kaip su ąžuoliniais? Nuo ąžuolo malkų
labai daug dervų, kas yra negerai pečiui. Ar briketai jau neduoda dervų?
Kaip yra su tais apvaliais kietais briketais?