Tema: Re: Kuro briketai, aplink Vilniaus, kur?
Autorius: DK
Data: 2021-01-06 10:05:14
Aš kažkada paeksperimentavau, bet dabar visad naudojau beržinius, maišau
su malkomis.
Kitokių rūšių/formų netestuoju.
Pas mane lėto degimo KKK, kūrenasi jau 9 sezoną, prižiūriu viską
pravalydamas kartą į mėnesį/pusantro. TA praleidus (patingėjus) turėjau
porą gaisrų kamine, vieną kartą net rimtesnį.