Tema: Re: REQ:Saslykine ukiska
Autorius: Sail
Data: 2021-01-06 13:11:35
Krosnies dureles 30 cm, groteles dar kazkiek sone gaunas, nelabai ką ten
ir prasisuksi.

Pats procesas smagus - šamanini su krosnim, kambary muzika grajina,
vynas taurėj šildo dūšią, vaizdas pro langą vertas milijono, kai
mėnesiena nušviečia ežero bangas.

Geri dabar coronaviruso laikai, ir jau penktadienį prasideda išeiginės.