Tema: Re: REQ:Saslykine ukiska
Autorius: qwerty
Data: 2021-01-05 13:14:19
Ankščiau kartais naudodavau šašlykinėje anglis. Absoliučiai jokio vargo
užkuriant. Naudodavau spec kaminėlį kuriame greitai įsidegdavo ir
belikdavo išberti į šašlykinę. Nors vėliau kūrenau malkomis tik dėl to,
kad jos man nieko nekainuodavo (tik parsivežimas).
Kalbant apie šašlo skonį, tai jokio skirtumo.