Tema: Re: REQ:Saslykine ukiska
Autorius: Sail
Data: 2021-01-04 21:02:49
Tai procesas visada puse kaifo.

Bet saslykine su dangciu turi privalumu lyginant su paprasta:

* geriau gamina angli (jei supranti procesa)
* reik zymiai maziau malku
* anglies lieka kitam kartui
* siluma reguliuot gali
* sekmingai issikepi ir darzoves ant groteliu. Ypac baklazanai gerai.

Dabar atviros saslykines niekada nebenaudoju.