Tema: Re: REQ:Saslykine ukiska
Autorius: Sail
Data: 2021-01-06 12:52:00
Pas mane deflektorius sone, nes ugnis sone kurenasi, ir be jo sudegs
viskas del tesioginio spinduliavimo.

Deflektorius isistato i groteliu sona, kurios turi kojeles, kad po
grotelem butu galima sustumti zarijas, jei reikia karscio.

Picai be akmens zariju po apacia negalima, sudegs nafig. O su akmeniu
butu pats tas.

Damn, isigeidziau jau siam savaitgaliui, penktadieni varysiu i sodyba.
Noriu picos!