Tema: Re: REQ:Saslykine ukiska
Autorius: Kesha
Data: 2021-01-06 12:45:07
Sail wrote on 2021.01.06 :
> Hmm, variantas, aisku brangokokai kaip uz toki daikta, bet variantas.

šiaip tai jie neadekvačiai kainuoja :)

> Granito gabalas man labiau imponuotu, nes labiau inertiskas silumai.

o čia jau reiktų žiūrėti skaičiukus, bet man atrodo spec picos akmuo ko
gero inertiškesnis, nebent granitas savo mase laimėtų.
Bet kažkaip nepastebėjau, kad pritrūktų tam akmeniui "smarvės", nors
aišku nekepiau iš eilės nesustodamas daug picų :)
paprastai padarom picą, iškepam, ir kol kita pasidaro, spėja įkaist
akmuo :)

> Bet siaip ideja patiko, reiks issimatuoti viska, ir pagalvoti apie
> realizacija. Pas mane malkine krosnis, tai ir sildo, ir pasikepam ka nors.

pasidaryt tada reikia kojeles, kad tas akmuo trupuį aukščiau kabėtų,
geriau įkais tada :)