Tema: Re: Žoliapjovė - kur?
Autorius: GD
Data: 2020-10-05 10:44:56
Eilinis prekybos taškas, kaip ir visokie seniukai ir pan, asortimentas iš tų pačių importuotojų, kaip ir visoj Lietuvoj. Tik kartais kainą geresnę gali pasiūlyt. Gal tuo metu akcija buvo, už amber palikau lygiai 400, čia vasaros pradžioj, Rankis tuo metu siūlė tą patį už 420, jama tie turginiai iš to paties Rankio. Nebuvo ką rinktis, cub cadet su starteriu kainavo 600, internetuose ką peržiūrėjau - arba da labiau nežinomi noneimai už panašią kainą, arba respektabilesni brandai su kainom gerokai riebesnėm. Vieną tuo metu tik buvau radęs internetuose už ~350, bet variklis 140 ccm, o brandas išvis negirdėtas nematytas, nepamenu net.