Tema: Re: Žoliapjovė - kur?
Autorius: E.D
Data: 2020-09-28 13:20:46
Idomus dalykas su robotu.
Vejai sia vasara prasidejo antras sezonas ir vasaros pradzioje maciau
tarp zoles pradedancias listi samanas, pernai atsirasdavo ir kazkokiu
sungrybiu... Sios vasaros pradzioje paleistas i ta veja robotas, kuris
iki siol ten kasdien dirba. Zole per vasara gerokai isvesejo, samanu ir
grybu niekur tarp zoles nesimato, net paieskojus. Nuo samanu jokiu
priemoniu nenaudojau. Na ir aisku, po roboto pjovimo nieks nieko
negriebia :D - jokiu realiai pastebimu zoliu liekanu nera.