Tema: Re: Žoliapjovė - kur?
Autorius: xc
Data: 2020-09-28 11:22:09
Aš pernai šituo metu šiaip beieškodamas pervažiavau kelias parduotuves.
Fizinėje rankis.lt parduotuvėje prie Kalvarijų turgaus paskutinę iš
pernai atsivežtų kitaiską Amber Line 53cm su Honda GCV160 varikliu
paėmiau - gerą nuolaidą padarė, kad per žiemą nesandėliuoti. Nuolaidą
gyvai perkant padarė ženkliai geresnę, nei savo puslapyje tuo metu rodė.

Ar labai ji gera, ar ne, nežinau - mano pirmoji benzininė. Sezoną
atveikė be problemų, kas 5-6 dienos apie 7-8 arus pjauta, žolės
nerinkau, palikinėjau ant gazono.