Tema: Re: Žoliapjovė - kur?
Autorius: ostapas
Data: 2020-09-28 12:46:57
Iš mano patirties - ten kur joms lemta augt, jos augs ir nesvarbu ką tu
darysi.
Robotas gi nuolat drožia tą žolę, ten kelių milimetrų ilgio žolės gabaliukai
skraido. Tikrai ne tas pats, kaip kad su vejapjove bandai "mulčiuot"
paaugusią žolę ir palieki šlapios masės dryžį kuris paskui mėnesį pūva.

"eSSas"  wrote in message news:rks40j$h3v$1@news.omnitel.net...

On 28/09/2020 10:22, ostapas wrote:
> robotas į biudžetą neįsipaišo?

Nėra neįmanoma. O kuo jis geresnis?

Žolę reikia rinkt, kitaip auga samanos. Grėbt paskui robotą - ačiū ne

S.