Tema: Re: Žoliapjovė - kur?
Autorius: GD
Data: 2020-09-29 11:01:23
Galbūt. Gali būti, kad teiginys "B&S genda labiau" susijes su tuo, kad BS'ai yra labiau paplitę rinkoj. Na bet dalių pats ieškot neketinu, ta pati kontora ir taiso, kuri importuoja, nelabai ten tų dalių daug yra, kam ten sugest? Nieks neketina eit uždarbiaut su ja, drožti kasdien, naudojama vidutiniškai 1-2 val. per savaitę sezono metu. Be to, būtina opcija šiuo atveju man buvo el. starteris, nieko panašaus už artimą kainą neradau iš viso.