Tema: Re: Kontora / asmenys kosmetiniam remontui
Autorius: benamis
Data: 2020-09-22 20:07:58
As irgi linkes tiketi, kad dauguma nuomininku visdelto normalus zmones,
bet gelezinius nervus reik atsargai turet. Linkiu issimusti uz remontus,
ar bent jau palikti juos skoloj gerokai ibridusius - bent sirdziai bus
malonu:)

Pvz sveicarijoj yra sarasas namo objektu su tiketinu tarnavimo laiku.
Jei suvarai parketa, kad jau reiktu keisti, bet parketas jau yra per
senas - moket nereikia kai issikeli.