Tema: Re: Kontora / asmenys kosmetiniam remontui
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2020-09-22 11:37:30
Ten tokia situacija, kad liudeti jau nebesigauna - ziuriu filosofiskai.

Bet jei publika praso... Pagal sutarti ispejima gavo pries menesi, iki
paskutines dienos neatsakinejo i klausimus del susitikimo datos, kada
priduos nama, pasirasys akta, grazins raktus. Paskutine diena parase,kad
"mes nerandame kur issikraustyti, todel liekame gyventi, o su vaikais
musu niekas neiskraustys". A vot huj - atjungiau elektra, vandeni,
siluma, tulika. A vot huj - atsiveze vandens bambaliuose, ėdė tik picas
ir kebabus. Atsiveze generatoriu. Toki nevjebena - dviese vos panesa.
Nesti reikejo dahuja, nes uzstaciau ivaziavima i kiema ir parkavosi prie
kelio autobuso stoteleje.

Demesio, artejam prie kulminacijos.

Zinojo, kad generatoriu galiu nupizdinti, todel uzsikure ji namo viduje.