Tema: Re: Kontora / asmenys kosmetiniam remontui
Autorius: Arj
Data: 2020-09-22 10:02:00
eee, nemaisom biski esmes - nudevejimo kastai - lino problema, nes jis
kaip nuomotojas uz tai gauna $. Daiktu sugadinimo - jau nuomininku
problema. Konkrecioj nuotraukoj matosi didele betvarke, bet be keliu
skyliu uzuolaidoj kaip ir nezinau prie ko prikibti butu galima.
Parketa apziuret reiktu - jei ten duobes - viena, jei nudiles - kitka,
5metai visgi ne toks ir mazas laiko tarpas