Tema: Re: Kontora / asmenys kosmetiniam remontui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-09-22 11:08:20
Nuotrauka iliustracine bendram bardakui. Grindys pezda - azuolinis
parketas, namo viduje gyveno haskis, suvarytas su nagais, jau nekalbant
apie tai, kad sutartyje parasyta, jog naminiai gyvunai draudziami. Bet
net jei ir leidziami, nors tai ne mano ekspertine sritis, pavyzdziui shi
kede man atrodo daugiau negu naturaliai nusidevejusi.