Tema: Re: Kontora / asmenys kosmetiniam remontui
Autorius: Edo
Data: 2020-09-21 16:22:00
Čia teisingai matau - užuolaidos kiauros? Buvau nusiteikęs papist protą,
kad pas mane net labai teisingi nuomininkai buvo iš pirmo žvilgsnio, bet
pvz. viryklę paliko gal metus nevalytą :) Nors visa kita tikrai
tvarkinga. Tai reikia nusiteikt nudėvėjimui, kokio pats nesugalvotum. Nu
bet ką galima užuolaidoms padaryt? Jovalas pofig, garantuotai
statybiorai, kurie tvarkosi tik jei šalia stovi ar iš anksto griežtai
pareikalauji.

E.