Tema: Re: Re:ikea maišytuvai
Autorius: meska
Data: 2019-07-22 21:31:38
On 2019-07-19 19:11:48 +0000, Vytas said:

> Imk Oras, ir bus ok. Ta garantija 10 metų turbūt su krūva žvaigždučių
> dėl filtrų ir pan.
> P.S. Ikea maišytuvus čiupinėjau svečiuose JAV, labai triukšmingi..

Pas mane namie misinys visokiu grohe, hansgrohe, lenkisku ir dar
kazkokiu italisku Na ir beabejo Oras - pagrindine duso sistema. Tai
didesnio sudo turbut nesu turejes, be reikalo ismesti pinigai. Jau
geriau reikejo kazkoki kinieti pirkti ir keisti kas du metus,
finansiskai tas pats butu nei ta oras sistema. Praejo du su puse metu -
nuluzo duso sriegis, pabitchinus emailu pakeite nemokamai. Dar metukai
atsikabino duso/krano perjungejas - tiesiog metalas neatlaike svoro
atluzo ir krito, gerai kad ar nesuskalde plyteliu. Cia jau garantinis
pasake ate, pirk nauja dali (~30 eur). Tai nu y nafig tokia Oras kokybe.