Tema:
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-07-22 20:16:00
vienodai koks patronas, kai prapūna čiaupai ties metalinėm dalim ar
lupasi chromo danga nuo bbž ko ant dalių. Man pora kart šiuolaikiniai
neprabangūs maišytuvai trūko už nugaros, ties patronu.

Iš kitos pusės turiu namie ir kelis senuosius oras, pastatytus 1997 ir
2000-taisiais. Kaip pastatyti, taip ir dirba iki šiol, tik difuzorius
retkarčiais praplaunamas.