Tema: Re: ikea maišytuvai
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-07-22 15:18:06
Aš būčiau už IKEA.

Teoriškai Oras geriausias, bet, mano nuomone, lepesnis už kitus.

Pas mane po remonto gavosi taip - virtuvėje Lidl'o maišytuvas (su
ištraukiamu kotu/dušu ant žarnos). Du metai - no problem.

Vonioje IKEA maišytuvas. Du metai - no problem.

Duše Oras termostatinis maišytuvas - 2 metai ir jau kartais vanduo laša
pro dušą, nors ir tikrai užsuktas čiaupas. Kadangi tai praeina
agresyviai pasukiojus rankeną pirmyn atgal kokį dešimt kartų, dar
neardžiau žiūrėti vidurių. Bet ne viskas ore su ORAS.

Tiesa, pas mane vanduo be filtro ir kietokas.