Tema: Re: ikea maišytuvai
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-22 16:22:36
Jei ten Oras Nova (storas toks, ~6cm skersmens), tai ten vožtuvas lygiai toks
pat kaip ir paprastame čiaupe. Reikia išsukti ir pažiūrėti, gal metalo drožlė į
gumelę įsmigus. Geriau iš viso vožtuvą pakeisti į keraminį, laiko labai ilgai ir
nebebūna taip kad pradėjus bėgti šiltam vandeniui sumažėja srovė.

  Šiaip Oras Nova kartais reikia išimti termostatą ir išvalyti tinklelį. Kaip
išimti parodyta youtube.