Tema: Re: ikea maišytuvai
Autorius: xc
Data: 2019-07-22 15:48:57
Vanduo tame pačiame mikrorajone, tikrai iš tų pačių Antavilių.

Garantinio rankos nedaeina, yra ir kitų aktualesnių galvos skausmų šiam
momentui, žiemą, jei simptomai nesibaigs, kelsiu vėjus. Lašėjimas nėra
intensyvus, gal keliolika ar keliasdešimt ml per parą, bet still, iš
vardinės 'armatūros' tokių bajerių nesinori turėti.