Tema: Re: OT: laiškas iš administratoriaus..
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-07-20 03:45:59
Tai tie rinkejai turbut nera pacio auksciausio intelekto, svelniai tariant.
Arba nevazineja automobiliais, nemegsta medziu ir pan. Patinka gal del to,
kad is tikro visokie darbai vyksta, taciau po tu darbu situacija buna zymiai
blogesne, negu buvo pries tai, o darbu esme yra pajamu sau ir draugeliam
generavimas.

"Herkus" <Nera@mailo.net> wrote in message
Pagal savivaldybiu rinkimus panasu, kad kaunieciam Matijosaitis patinka. Gal
vistik tvarkos ivede?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/