Tema: Re: OT: lai?kas i? administratoriaus..
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-07-18 15:18:14
atsirado laikas - pakomentuosiu savo nuomone

siuksliu vezejai sudare sutarti, kad uab'as pades jiems atsiimti skolas.
tai sutartis tarp tu dvieju subjektu. jie negali susitarti, kad ju
islaidas apmokes trecias asmuo.

analogija butu, kad as samdau advokata, kuris paded man ismusti skolas
is skolininko. advokatui moku as. laimejus bylai advokatas negali eiti
pas skolininka ir sakyti - "tu buvai skolingas linui, as dirbau, kad jam
ismusti skolas, todel tu man skolingas".

atvejo, kai skolos reikalauja pats kreditorius nenagrinejam, nes tai
kita tema

teismuose tokiu bylu yra buve, bet ieskinius atmeta - nurodo, kad
visokie laiskai, skolininko paieskos yra imones veikos sanaudos ir tai
ne skolininko problemos.

nors pasilinksminti galima. kazkad abuvo smalsu suzinoti vienos tokios
kontoros info ir kiek toli nueis eilinis vadybininkas ja nupildamas.
gavosi ganetinai ispudinga pamoka, kad esant reikalui i tokias saraskino
kontoras geriau nesikreipt.