Tema: Re: OT: lai?kas i? administratoriaus..
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-07-18 18:27:38
taigi ginco tame ner, kad pinigai buvo paveluotai sumoketi.
Kas del to kaltas? Vytas! Tame ginco irgi ner tarsi? Koks jo kaltės dydis pinigais? Lai pats pasako, jeigu mano, kad 7 eur yra per daug. Lai pasvarsto ir pasako, kokios bausmes jis manosi esas vertas, kad jo reikejo ieskot, rasyt jam laiska ir laukt pinigu gamimo po termino. Nebus gal tiek jam apmaudu, kaip pats sau bausme sugalvos :)