Tema: Re: OT: lai?kas i? administratoriaus..
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-07-18 19:58:42
Ne, jis buvo susitares su administratoriumi, kad sumokes jam laiku. Nesumokejo. Administratorius perdave skolos administravima kontorai.

Tad gal palaukim Vyto, idant tas pasakytu, kokiai sumai jis jauciasi kaltas, kad nesumokejo tais terminais, kuriais buvo isipareigojes? O gal jis nesijaucia kaltas? Na tai kas , kad nevykdo isipareigojimu?