Tema: Re: OT: lai?kas i? administratoriaus..
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-07-18 18:36:21
tai, kad sakosi gaves ta laiska-vadinasi ji kazkas rase ir gaiso laika del jo. Paskui issiunte jam-tas irgi kainavo. Lauke pinigu. O Vytas sakosi sumokejes paveluotai.

Palaukim, kad informuos grupsa, kokios bausmes jis manosi esas vertas. Jis gi ner tiek puoles, kad stengtusi isvengti atsakomybes uz savo veiksmus?