Tema: Re: NT Svedijoje
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-06-12 22:37:01
žinai, nu čia kiekvieno skonis aišku, bet jei pas mane mėtytųsi
atliekami 100k, ar kiek ten kainuoja piktesnis 718 variantas, tai eičiau
į silberį pasiderėt apie C63 AMG. Ir po visko tai labiausiai
džiaugčiausi tuo, kad beveik niekas nesupranta kuo važiuoju.

On 6/12/2019 10:32 PM, tranzoo wrote:
> atmetant pontus - boxsteris yra tikrai zajabys aparatas. beabejo galima
> rast kodel 911 yra geriau, bet realiai 911 karta prasinest po
> nurburgringa ir pasikabint ant sienos. o garaze geriau 718, V60 ir R1T

>>> 2. jis yra roadster. ir vienas is geriausiu, nes as telpu.