Tema: Re: NT Svedijoje
Autorius: Herkus
Data: 2019-06-11 18:10:17
Ten biski, svelniai tariant, nesuprastas liktum, jei noretum
paissipisinet prabanga. Maciau karta Stockholme, sustoja X5 apynaujis,
ratai kaip volai. Islipa kentas su koza, lapes apykakle, kazkokie
blizguciai. Toks akis veriantis prabangos ir beskonybes demonstravimas.
Ir tokia geda apeme, kad numeris pas ji buvo LT...  Svedijoj zmones
kitokio mentaliteto, tokie "iz griazi v kniazi" ypac isskrenta is konteksto