Tema: Re: NT Svedijoje
Autorius: tranzoo
Data: 2019-06-12 08:34:25
seip svedai skaiciuoja kainas - miljonas kronu - vienas miegamasis.

taip, centre, ar prie vandens brangiau, bet toliau nuo ju - dar pigiau.

uz 4-5 MSEK yra tikrai nemazai labai geru namu su graziais sklypais. uz
tokius paskola su islaikymu buna apie 8-10KSEK, kas yra puse 3 kambariu
buto nuomai mieste.