Tema: Re: NT Svedijoje
Autorius: Arj
Data: 2019-06-11 10:54:48
saip primeciau - realiai konkreciam name prabangos elementu ne tiek ir daug
yra.
Kas brangesnio: -nerzaveikos kolonos; pora maziuku apvaliu langu, dideliu
marmuro plyteliu grindys kolidoriuj; liustra svetainej/kitur; stiklo ir
nerzaveikos tureklai laiptinej; garazo itengimais kaip gyvenamo kambario -
idealiom grindim ir glaistytom/dazytom sienom - kaip ir viskas.
Kitkas - kaip cerpinis stogas ar baldai - sakyciau iprasta ar "kaip ir
kitur". Kitais zodziais - sekmingas dizaino sprendimas, atrodantis
gerooookai prabangiau negu kainavo.
Praktiskumas - kitas reikalas, as pvz fiziskai negaleciau tureti tokio
garazo - minimum po pusmecio pas mane jis is operacines pavirstu I
lietuviska garaza, tik operacines apsvietimu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:qdngoq$s7m$1@trimpas.omnitel.net...

kažkaip ir man atrodo, kad tokius namus reikia pirkt ne iš algos, o iš
dividendų :D. Na, bet pas kiekvieną savos svajonės